vineri, 4 martie 2011

Seara „Părinte acum”

Ne propunem să fim alături de dumneavoastră, părinţii, prin cursuri interactive despre ce înseamnă a fi părinte. Vă invităm în fiecare miercuri seară la o întâlnire de 2 ore şi jumătate, între orele 18:30-21:00.


Aceste întâlniri desfăşurate săptămânal vor avea diverse tematici, toate legate de rolul de părinte, de dificultăţile şi bucuriile întâmpinate, de comunicarea eficientă cu copilul, de modul în care suntem părinţi fără a neglija celelalte roluri din viaţa noastră (femeie/bărbat, soţie/soţ) etc.


Prima temă pe care o propunem pentru miercuri, 9 Martie 2011, este: „Eu - părintele”. În cadrul acestei teme vom răspunde împreună la următoarele întrebări:

  • Cum m-am schimbat de când am devenit părinte?
  • Ce fel de părinte sunt? (autoritar, permisiv, ferm)
  • Care sunt lucrurile pe care le aştept de la copilul meu?
  • Cum fac să îi impun reguli, oferindu-i în acelaşi timp libertate?
  • De ce îmi este greu să...?
  • Ce am preluat fără să vreau de la propriii mei părinţi?



De la săptămână la săptămână vom stabili, împreună cu părinţii care participă, tematici de interes. Odată ce v-aţi înscris la un grup prezenţa săptămânală nu este obligatorie, fiecare poate veni la întâlnire atunci când se abordează o temă care îl preocupă.


Prima şedinţă, cea de miercuri, 9 Martie 2011 este gratuită.


Locaţia: Sediul Asociaţiei Creativ, Str. Pache Protopopescu Nr. 104, sector 2 Bucuresti

(la 5 minute de statia de Metrou Iancului,vizavi de PRO TV)


Înscrieri şi întrebări:

Carmen Vieru: tel. 0726 779 826, e-mail: carmen_vieru@yahoo.com

Andreea Măţăuan: tel. 0721 923 175, e-mail: andreeamatauan@yahoo.com


Vă aşteptăm cu drag,

Echipa Părinte acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu